Kundtjänst

PIL

Selero

Wallingatan 24
11124 Stockholm

08-406 66 55
info@selero.se

Frågor och svar

Hur skapar jag ett konto?

Klicka på ”Mina sidor”, Klicka på den vita knappen ”Ny användare?”, Lägg därefter in ditt mobilnummer och klicka på ”skicka sms”. När du fått sms skriver du in den kod du fått i den vita rutan och klickar på knappen ”Validera kod”. Ange sedan ditt önskade lösenord och klicka på knappen ”Spara”, du hamnar då direkt på din personliga sida.

När du är inloggad på din sida behöver du fylla i din profil med samtliga uppgifter, för att kunna köpa ett parkeringsavtal behöver du också lägga in den betalningsmetod du vill använda dig utav.

Hur loggar jag in?

Klicka på ”Mina sidor”, ange ditt mobilnummer och sedan lösenord. Klicka på den svarta knappen ”logga in”.

Vad gör jag om jag glömt lösenordet?

Klicka på ”Mina Sidor” och sedan ”glömt lösenord”. Du kommer då få ett sms med en verifikationskod och därefter får du fylla i ditt nya lösenord som du själv väljer.

Hur laddar jag ner appen?

Du hittar Selero-appen på Apple store eller Google play. I appen kan du hantera ditt konto på samma sätt som i din webbläsare, Du kan ändra det registreringsnummer som är kopplat till din parkeringsplats, köpa nya parkeringstillstånd samt betala för din parkering på alla våra avgiftsplatser.

Hur ändrar jag registreringsnummer på mitt konto?

På startsidan ”Parkeringsöversikt” i inloggat läge finner du dina aktiva parkeringar. Klicka på ”ändra reg nr” om du önskar ändra ditt registreringsnummer.

Förnyas mitt parkeringsavtal automatiskt?

Ja, det är ett löpande avtal. Avtalstid och uppsägningstid framgår av ditt avtal.